3. BSU Kampı




Herkese Antalya Olimpos'tan selamlar. Saat 10:30 gibi Gülşen'le Kadir'in kütük evlerine geldik. BSU masasında üye olduk ve t-shirtlere 20 tl verdik. Ortada ilk gördüğüm mağaracılar, egeliler ve mad'lılardı. Yabancılardan çok tanıdığım olmadığı için kampta varlarmı yoklarmı bilemedim. Neyse ilk muhabbettimizi MAD'lılardan Emrah Öztekin ile yaptık. Onlarda Küre milli parkında çalıştıkları birkaç mağara varmış. Bende yaptığımız çalışmaları "küre milli parkı mağaraları" adlı bir kitapta yayınlayacağız dedik. Haritaları ve örnek çalışmalarını verebilirlerse onların ismi ile yayınlarız böylelikle daha tamam bir kitap olur dedim. Mad'ın genç ANÜMAB'tan geçme arkadaşlar ile tanıştım ve bakteriyoloji konusunda çalışıyorlarmış. Belki beraber bir çalışma olabilir diye isimlerini ve e postalarını aldım.

Standımız gayet güzel olmuş, Elif'in eline sağlık valla.

Günün sürprizi Sinan oldu. Sinan yeni üyelerimizden Hande ve arkadaşları Ceren'le beraber kampa geldiler.

Bir anda bayağı neşelendik. Oannalayda biraraya geldiğimizde tek eksiğimiz Ceyhun kaldı.

Öğleni herkes denizde geçirdi.

Akşama doğru yemekten sonra biranda benim sunum yapacağım söylendi, bull bar'da. Bende apar topar bilgisayarı kaptığım gibi gittim, gittim de bull bar'da bir tek ben vardım :). Neyse Ferit ESMAD'dan projektörle ve dandik bir beyaz bir pano ile geldi. Hiçbir şekilde bir görevli filan yoktu. Hep beraber sahneyi ve projektörü yerleştirdik. Sonra millet yemeğini yedikten sonra çığırtkanlık yaparak, ilk gösterimizi yaptık. Toplanan kalabalık başta yaklaşık 50 kişi filan vardı. Ali Yamaç tarafından hazırlanan sunumu özgün mağaracılık müziğimiz eşliğinde sundum. Sunum yaklaşık 5 dakika sürdü ve herkes tarafından takdir gördü. Ali Yamaç'ın eline sağlık. Hemen arkasından 20 dakikalık Süha'nın hazırladığı videoyu'yu sunmaya başladığımızda yaklaşık 100 kişi olmuştu. Gayet güzel bir sunum oldu.

Devamı var ama denize gitmemiz gerekiyor..Bazı rakamlar BSU'dan

Bulgarla konuştuğumda yaklaşık 105 kişi gelmişler. Romenler 25 kişi gelmişler. Türklerden yaklaşık 50-60 kişi var tahminen..

şimdilik bu kadar.

Ender.




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

KARANLIĞI FOTOĞRAFLAMAK (YERALTI VE IŞIKLI FOTOĞRAF ÇEKMENİN TARİHÇESİ) Chris Howes

EL ALEM NASIL YAPIYOR, NE YAPIYOR?

ASPEG`IN 10. YILI